Translate

03/08/19

Illa de San Simón, ría de Vigo


Se queres ver as fotos pincha aquí

Se queres ver o vídeo pincha aquí


A illa de San Simón pertence ao concello de Redondela,  Preside a enseada de San Simón, no extremo interior da Ría de Vigo. A illa está unida á illa de Santo Antón por unha ponte. O conxunto de ambas as illas mide 250 metros de longo e 84 de largo. Ademais existen outros dous pequenos illotes, San Bartolomé e San Norberto.

Ao longo da súa historia a illa foi empregada como mosteiro, lazareto, cárcere e fogar para nenos orfos. O seu conxunto está catalogado como Ben de Interese Cultural dende 1999.

A illa foi un antigo centro monástico cantado polo poeta Mendinho na Idade Media.
Cquote1.svgSediam'eu na ermida de San Simón
e cercaronm'as ondas, que grandes son,
eu atendend'o meu amigo,
eu atendendo'o meu amigo...Cquote2.svg
En 1589 foi saqueada por piratas ingleses, entre os que se atopa o célebre Francis Drake.

 Foi escenario da batalla de Rande en 1702, cando navíos de Países Baixos e de Inglaterra unidos pola guerra de sucesión contra a coroa de Castela; trataron de asaltar a Frota de Indias cargada coas mercadorías de case 3 anos

Durante a ditadura franquista os edificios da illa foron empregados como campo de concentración e de exterminio para os presos políticos contrarios ao réxime,  na súa maioría provenientes das zonas próximas coma Vigo, Pontevedra, Ourense e Vilagarcía de Arousa, tamén houbo presos de Asturias, León ou do País Vasco. Estímanse que ao redor de 6.000 persoas foron encarceradas. 


Ningún comentario:

Publicar un comentario